niedziela, 8 września 2013

Blog- what for?






Blog ten powstał z wewnętrznej potrzeby utrwalania pozytywnych aspektów mojego życia w Irlandii, z potrzeby zauważania drobnych rzeczy, które sprawiają radość, motywują do pracy nad sobą i pomagają zauważyć i docenić to co mnie spotyka  i to co mam. Ma pomagać w chwilach gdzie w odchłani tesknoty za domem, rodziną i przyjaciółmi  oraz nieustannych deszczów i wichrów w Irlandii, nie miała ochoty spakować się i wyjechać stąd jak najdalej sie da ;)

Szczęście ma to do siebie, że jest bardzo ulotne, w natłoku codzienności gdzieś nam umyka.

Mój przyjazd do Irlandii był decyzją świadomą, która niezaprzeczalnie wniosla w moje życie bardzo dużo pozytywnych rzeczy. Spełniam sie w swojej pracy, podjęłam kolejne studia, mieszkam w miejscu, które nie jest już ciasną kawalerką (choć i z niej mam dużo dobrych wspomnień!), poznaje nowych ludzi i odkrywam nowe miejsca.  

Jako że moj pobyt tutaj nie jest pobytem na stale, chciałabym bardzo dobrze go wykożystac i jak najlepiej go zapamietać stąd pomysł na bloga, który ma pomóc utrwalić te dobre chwile przeżyte tutaj oraz byc zródłem do motywacji w spełnianiu siebie.

Chciałabym rownież, żeby ten blog pokazywał życie w Irlandii  ‘od kuchni’, dlatego w ambitnych planach mają pojawić sie rownież posty o tym co się tutaj dzieje, co mnie przyjemnie zaskakuje a co bulwersuje, Irland’s ‘pros and cons’;)

Zapraszam do lektury :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz